Eenvoudig leads bijhouden en opvolgen, offertes aanmaken, promoveren naar klanten en synchroniseren met Outlook. Het kan allemaal met Office 365 CRM Essentials.

Indien Microsoft Dynamics CRM een stapje te groot/kostbaar voor u is hebben wij voor u een mooie oplossing: Office 365 CRM Essentials. Door ons zelf opgebouwd uit standaard Office 365 componenten biedt dit CRM een gemakkelijke en kosteneffectieve manier om het sales proces te stroomlijnen. En het allermooiste, u betaalt geen extra licentiekosten en het maakt naadloos onderdeel uit van uw huidige Office 365 / Sharepoint omgeving.

Een overzicht van de functionaliteiten vindt u hieronder:

Leads bijhouden

Noteer contactgegevens en maak notities, geef aan wie de primaire contact is, geef aan wat de status is van de lead en wanneer deze opgevolgd dient te worden. Bij aanmaken van de lead zal automatisch een opvolgdatum gezet worden in de Sales Agenda. Leads kunnen eenvoudig worden gefilterd op primair contact, product, of status.

Office 365 CRM Leads

Bellijst

Leads die moeten worden opgevolgd kunnen gemakkelijk in een bellijst worden weergegeven waarin alle benodigde gegevens in één oogopslag te zien zijn. Geen geklik dus door talloze venstertjes.

Sales Agenda

Onderdeel van het Micro CRM is de Sales Agenda waarin automatisch de opvolgacties worden geplaatst. Deze agenda kan ook weer eenvoudig met Outlook worden gesynchroniseerd.

Offertes maken

Met een klik op de knop maakt u voor een bestaande lead een offerte aan op basis van uw eigen sjabloon. De gegevens van uw klant worden automatisch opgenomen. Ook wordt de status van de lead automatisch aangepast en wordt een opvolgactie in de sales agenda geplaatst.

Office 365 CRM Offerte

Van lead naar klant

Als de lead uw offerte heeft goedgekeurd kunt u met een druk op de knop de lead promoveren naar uw klantenbestand. Ook wordt er automatisch een nieuwe klantmap aangemaakt.

Projectenoverzicht

U kunt eenvoudig een lijst van actieve projecten bijhouden. U kunt een overzicht hiervan bijvoorbeeld opnemen op uw intranet startpagina, u kunt dan direct openstaande taken bekijken of via een link naar de klantmap gaan. Dit werkt snel en gemakkelijk.

Klantenbestand

Al uw klanten staan in uw klantenbestand, deze lijst kunt u eenvoudig koppelen aan Outlook zodat ook daar uw klantenlijst eenvoudig inzichtelijk is. Het klantenbestand kan weer als basis dienen voor nieuwsbrieven, urenregistratie, projectenadministratie en meer.

Prijzen

U betaald slechts de eenmalige tarieven voor implementatie, dus geen additionele maandelijkse kosten!

Office 365 CRM Essentials basisimplementatie inclusief koppeling eigen offerte sjabloon: vanaf €720

Office 365 CRM Essentials instructie: vanaf €435 (incl. voorrijden)

Aanpassingen buiten de standaardfunctionaliteit berekenen wij op basis van nacalculatie.