Office 365 gids: Outlook instellen

Nadat je de Office 365 desktopinstallatie op een werkstation hebt uitgevoerd dien je zelf nog even een Outlook profiel aan te maken dat is gekoppeld met Office 365. Dit doe je als volgt:

Scenario 1: U heeft Outlook niet eerder gebruikt op deze PC

  • Start Outlook
  • Klik op ‘Volgende’
  • Geef je naam, e-mailadres en wachtwoord op
  • Klik op ‘Volgende’
  • Geef je wachtwoord nogmaals op, vink ‘Mijn referenties onthouden’ aan, en klik ‘OK’
  • Je instellingen worden nu opgehaald, als het goed is krijg je 3 groene vinkjes
  • Klik op ‘Voltooien’
  • Outlook wordt nu gestart en Mail, Agenda en Contactpersonen worden nu gesynchroniseerd

Scenario 2: Je hebt Outlook al eerder met andere accounts gebruikt op deze PC

  • Typ Windows Toets + R
  • Typ ‘control’ en klik ‘OK’
  • Typ ‘mail’ in het zoekvenster
  • Klik op ‘Mail (Microsoft Outlook 2016)’
  • Klik op ‘Profielen weergeven’
  • Klik op ‘Toevoegen’
  • Geef een naam op en klik ‘OK’
  • Geef je naam, emailadres en wachtwoord op en klik op ‘Volgende’
  • Je instellingen worden nu opgehaald, als het goed is krijg je 3 groene vinkjes
  • Klik op ‘Voltooien’
  • Stel het nieuwe profiel in als standaardprofiel en klik op ‘OK’
  • Start Outlook op om je email, agenda en contactpersonen op te halen

Bekijk de video:

Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan even contact met ons op of bekijk onze Office 365 installatie diensten.